Hrvatski svećenik koji je kupio luksuznoga Mercedesa: “Ako imam, zašto ne bih?”

Župnik Andrija Vrbanić iz Ivanovca kraj Osijeka kupio je Mercedes E klase, koji nov košta oko 50.000 eura, a njegov je, kako kaže, star godinu dana.

Trebao sam novi auto. Stari me je služio punih 11 godina, a da je bio dobar, ne bih ga mijenjao ni za što, rekao je velečasni Andrija Vrbanić iz Ivanovca.

Tvrdi da automobil nije nov, nego je star godinu dana, a dobio ga je “dosta ispod cijene”.

Vjerojatno može biti i skromniji, ali ako imam novca zašto se ne bih vozio u Mercedesu? – pita se Vrbanić. Nije želio otkriti koliko ga je platio jer “ne želi time opterećivati” svoje vjernike. Kaže da ga je platio svojim novcem te objašnjava da i svećenik “ima nekakva svoja primanja”.

Nemam obitelj, djecu, vilu ni jahtu na moru, nemam nekakve druge troškove, a automobil mi treba za posao – kaže nam Vrbanić.

Podsjeća na događaj pred Božić 2011. godine. Tad su lopovi, dok je bio na polnoćki, provalili u župni ured, ukrali dva fotoaparata, mobitel i manju količinu novca te ključeve skupocjenoga Mercedesa, kojim su pobjegli i razbili se na putu do Čepina.

Auto je tad jako razbijen i puno sam novca uložio kako bih ga popravio. Unatoč tome, morao sam ga dati ispod cijene, gotovo da sam ga morao pokloniti – pojadao se ovaj župnik. Tvrdi da su ga već triput pokrali oko blagdana te strahuje što ga čeka ovoga Božića.

Inače, automobil koji je Vrbanić nedavno nabavio novi u salonu s osnovnim paketom opreme stoji oko 50.000 eura. S obzirom na to da auti u prvoj godini izgube i do 30 posto vrijednosti, ako je Vrbanićev doista star godinu dana, izračunali smo da vrijedi najmanje oko 35.000 eura.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unaprijed smo zahvalni