Majka ubijene Kristine: Oca ubojice moje kćeri srela sam u kafiću, sjedio je s inspektorom

Prije 10 mjeseci u svom autu ispred zgrade u kojoj je živjela brutalno je ubijena trudna 18-godišnja djevojka Kristina Krupljan. Ubio ju je bivši dečko David Komšić zadavši joj preko 70 ubodnih rana nožem.

Danas je određen početak suđenja Komšiću - za 1. veljače, gotovo godinu nakon ubojstva.

Kristinina majka Vesna Krupljan u razgovoru za Index komentirala je postupke DORH-a i otkrila nam što se sve događalo prije i nakon ubojstva njene kćeri. Dolazila je i nastavit će dolaziti na svako ročište. Iako joj je neopisivo teško gledati ubojicu svoje kćeri, kaže kako joj je jedino u životu preostalo da dočeka da on bude kažnjen.

"Pokušava se izvući na neuračunljivost, a doma je uzeo nož kojim je izbo moju kći 78 puta"

"Bila sam na svakom pripremnom ročištu pa tako i danas. Jedino mi je to preostalo u životu, da dočekam da ubojica moje kćeri bude kažnjen. Iako je to neće vratiti, želim da taj monstrum zauvijek ostane u zatvoru jer je opasan i, ako izađe na slobodu, mogao bi ponoviti zločin.

On se pokušava izvući na neuračunljivost, no bio je itekako uračunljiv jer je doma uzeo kuhinjski nož. Ne možeš ti nekome zadati 78 uboda, nisu to jedan ili dva uboda, već 78 uboda. Toliko ih je zadao mojoj kćeri koja je bila trudna. Bila bi najsretnija da zauvijek završi u zatvoru, valjda bih tad prestala ići psihijatrici i piti tablete.

On će opet nešto napraviti ako izađe na slobodu.

Iako je imao zabranu prilaska Kristini, došao nam je pred zgradu. Mi smo ga prijavili i nikome ništa. Borit ću se rukama i nogama da dobije što više, jedino me to drži. Srećom pa moji na poslu imaju razumijevanja i mogu ići na svako ročište. Hoću biti tamo, meni je strašno kad ga vidim, on me još nijednom nije pogledao u oči", rekla nam je Vesna Krupljan.

"Komšićeva oca srela sam nakon posjeta psihijatrici, nije me pogledao"

Netom nakon ubojstva njene kćeri kod nje su došle majka i teta Davida Komšića izraziti joj sućut, a Komšićev otac joj je prišao u kafiću dva mjeseca nakon ubojstva.

"Komšićeva mama je s njegovom tetom došla kod mene doma četiri dana nakon što je njen sin ubio moju kći. To je bilo 26. veljače, došle su izraziti saučešće. A njegova oca srela sam u travnju u jednom kafiću, kad sam se vraćala od psihijatrice s Rebra. Tad mi je došao izraziti saučešće. Bio je u tom kafiću s inspektorom iz 4. policijske postaje, znam te inspektore iz te policijske postaje.

Komšićev otac nije imao hrabrosti doći k meni doma. Bahat je kao i njegov sin. Prišao mi je u kafiću bez da me pogledao, imao je spuštenu glavu. Rekao mi je samo "primi moje saučešće", a ja sam mu na to rekla da mi njegova saučešće ne treba. Ubrzo su on i inspektor otišli.

Meni je prije prvog ročišta Komšićeva teta rekla da mi je Komšićev otac poručio da se ne pojavljujem na ročištima, ni ja niti bivši suprug. Tko je on da meni to zabranjuje??? Moj bivši ne dolazi, ali ja idem na svako. Idem i dalje, nitko mi ne može zabraniti da pratim suđenje ubojici svoje kćeri. Da je ročište u Njemačkoj, išla bih i tamo. On je monstrum, krvnik.

Kaj da vam kažem, sad dolaze Božić i Nova godina, ni do čega mi nije osim do toga da on dobije najveću moguću kaznu. A za DORH nemam riječi. Ovo je prestrašno, da to tako dugo može trajati, nemam riječi.

Napao je moju Kristinu 27. studenog 2016. na Bukovačkoj, a DORH je mene i bivšeg supruga tek nakon godinu dana pozvao na razgovor vezano za taj napad. DORH je tek sad podigao optužnicu za taj napad. Muka mi je već od svega, sve mi se gadi. Što se tiče suđenja za ubojstvo, ono počinje u veljači, znači godinu dana nakon što ju je on ubio i mene će prvu ispitati", rekla nam je Vesna Krupljan.

Poslali smo upit i MUP-u tražeći odgovore je li se, i zašto, inspektor iz 4. policijske postaje (koja pokriva područje ubojstva) našao s ocem osumnjičenog u kafiću, no odgovor još nismo dobili.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unaprijed smo zahvalni